Job 2 van 27


Report this listing

Solliciteren



Assistent bedrijfsleider


Functie

Samen met de Winkelverantwoordelijke hou je je dagelijks bezig met het opvolgen van de winkelverkoop. Je denkt mee over het optimaliseren van de winkel- en schapindelingen en bestelt dagelijks de benodigde artikelen om de winkelvoorraad op peil te houden.

Wekelijks worden er 150 nieuwe producten geleverd. Jij zorgt ervoor dat deze op de juiste plek in jouw winkel  getoond worden. En wat uit de dozen komt is telkens weer een verrassing.

Verder ben je medeverantwoordelijk voor het plannen en aansturen van een team van winkelpersoneel.  Je bent eerste aanspreekpunt en waarborgt een goede werksfeer.

Samen zorg je dagelijks voor honderden blije klanten in een verzorgde en goedlopende winkel.

Jouw profiel

Werk je als Assistent Winkelverantwoordelijke bij Action, dan ben je ondernemend, kostenbewust en een harde werker. Jij werkt efficiënt, gericht op het creëren van een goede werksfeer en je probeert de dingen zo eenvoudig mogelijk te houden. Dit alles met een no-nonsense mentaliteit.

En verder:

Je bent flexibel beschikbaar tussen 6:00-19:30 uur en vindt het vanzelfsprekend om regelmatig op zaterdag te werken;

Je beschikt over minimaal twee jaar recentelijke werkervaring in een gelijkaardige functie binnen retail / in een winkel

Goede beheersing van de Nederlandse taal.

  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • De staat en bewaring van bederfbare producten controleren
    Producten die niet meer verkocht kunnen worden uit de rekken halen
  • De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • De verkoopruimte en de producten in de afdeling onderhouden en schoonmaken
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • Betalingen ontvangen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Producten naar een afdeling brengen
    Producten op rekken of schappen plaatsen
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)

Aanbod

We vragen veel van je maar stellen daar ook veel tegenover:

Een afwisselende baan in een beweeglijke en hands-on organisatie.

Een goede werksfeer

Kerstpakket

Jaarlijks teame

MC van 6 euro/gewerkte dagndelbaar)

Personeelskorting van 15%

Opleiding van 8 weken en goede opvolging

1 op 2 zaterdagen werken

Heel veel doorgroeimogelijkheden

Mogelijkheid om dicht bij huis te (blijven) werken

Vanzelfsprekend krijg je de kans je serieus te ontwikkelen door middel van een praktijkgericht trainingsprogramma, speciaal op maat gemaakt voor jouw functie. Daarnaast biedt onze snelle groei en razendsnelle ontwikkeling mooie kansen op doorgroeien, zeker als je van aanpakken weet

Interesse? Solliciteer dan nu online!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht